00:00
00:00
View Profile ChristianKid12

Recent Movie Reviews

18 Movie Reviews

nice

there is a play and puase buttons and even next buttons. you just gotta scroll your mouse over the bottom of game. the jokes were funny, but this isnt the kind of stuff that belongs on newgrounds.


People find this review helpful!
Sakros responds:

Thanks! Yes. As I can't download Flash, I only wanted to submit something.


Really awsome

...but it took for ever to download and wasnt even a minute long. plus the quality was crap.



lololOMF

FUCKING Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!


Bobert-Rob responds:

!!! eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeW GNIKCUF

FMOlolol

(isn't trying to be an ass, but has no other ideas for how to respond)

Recent Game Reviews

8 Game Reviews

good game

there is a health bar, its above you when you get shot at. This is a good game. I dont think the art needs more work, but I do think the way he moves is to confusing.



(//_-)

This is a pretty tight game, but is hard!



10/10

10/10. there is only 1 problem i found in this game, somewhere on the first level there is a glitch where I fell striaght throught the floor then I begin falling then i hit an invisable ground. then a block appeard on me and i died lol DX.


People find this review helpful!

Recent Audio Reviews

4 Audio Reviews

OMG!

This is tiiiiight!!!! This song is the best ever!!!!



nice work

loved it. exept you should have made it more like loud. you know wat i meen? but reel original anyway.


ArisingFlame responds:

Yeah, It's still a work in progress, but I'll definitely have to make it even better!


o.O

omg i loooooooooooooove it very very very awsome!!!!!!! is there any way i can download this song?


n/a, Male

Location not disclosed

1/18/08

Level:
6
Exp Points:
310 / 400
Exp Rank:
142,831
Vote Power:
4.61 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
176,365
Blams:
3
Saves:
8
Whistle:
Normal